Sabem que una intervenció primerenca estimula el desenvolupament del nen i
optimitza la funció cerebral. La detecció precoç dels Trastorns d’Aprenentatge
(TA) pot ajudar a disminuir els efectes i aprendre estratègies precoces
d’afrontament. Conèixer el desenvolupament de les diferents funcions cognitives
(llenguatge, lectura, càlcul, atenció i FFEE i desenvolupament psicomotriu) i
corresponents àrees cerebrals, ens permet identificar quines situacions o
signes ens poden advertir d’una futura dificultat. Partint de diferents trastorns d’aprenentatge
(Dislèxia, Discalcúlia, TANV) i altres trastorns que afecten el rendiment
escolar (TDL, TDAH/TDA) vam assenyalar indicadors per les diferents edats i proves
per avaluar de manera precoç.
Equip Multidisciplinar d'atenció de la Infància i l'Adolescència. Els nostres valors afegits són: experiència, especialització, treball en equip, comunicació i compromís amb les famílies i formació continuada en les nostres especialitats.
EPSIA-Dex
divendres, 26 de juny del 2015
Signes d'alerta dels Trastorns d'Aprenentatge
El passat dijous 18 de juny, a la Sala d'Actes del Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, la psicòloga de l'equip, Anna Claret, va fer una conferència per tractar els diferents signes d'alerta dels trastorns de l'apenentatge.
Etiquetes de comentaris:
alerta,
Aprenentatge,
atenció,
càlcul,
discalculia,
dislexia,
funcions executives,
lectura,
llenguatge,
psicomotricitat,
Signes,
tanv,
tdah,
Trastorns
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada